معجزه رازک آرامش بخشی


گياه رازك به حالت خودرو در جنگلها و اماكن پوشيده از درختچه ها و انبوه بوته ها مي رويد، كاربرد عمده ي رازك در توليد ماءالشعير به دليل طعم تلخ آن است. عصاره ي رازك به عنوان طعم دهنده در غذا و صنعت نوشابه سازي مصرف مي شود.

 رازك اثرات آرام بخشي دارد و به همين جهت از گل هاي رازك، به عنوان مُسكن استفاده مي كنند. اين گياه مقوي اعصاب بوده و گاهي نيز به منظور رفع مشكلات عصبي مي توان از آن استفاده كرد.

 اين گياه در كاهش ميل جنسي افراد نقش بسزايي دارد، براي افرادي كه ميل جنسي بسيار يا زود انزالي دارند، بسيار كاربرد دارد.


رازك خواب آور بوده و براي كساني كه مشكلات خواب دارند، بسيار مفيد است. از ديگر كاربردهاي مفيد رازك ضد عفوني كنندگي و ضد باكتريايي بودن اين گياه است.

 رازك با طبع سردي كه دارد به صورت دم كرده با مزه ي تلخ به عنوان مقوي معده، محرك اشتها، هضم كننده و افزاينده ي ترشحات معده است.

 رازك را ميتوان بعنوان يك آنتي بيوتيك در مواقع ضروري و فوري در بريدگي ها استفاده كرد. از ديگر فوايد رازك مي توان به ادرارآوري ، قاعده آوري و خلط آوري اين گياه اشاره كرد.

به دليل وجود تركيبات هورموني در اين گياه، بهتر است در حاملگي هاي پر خطر از آن استفاده نشود. مصرف رازك ممكن است در بعضي افراد حساسيت پوستي ايجاد كند. علت آن مربوط به گرده هاي اين گياه است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.