آنتی بیوتیک های طبیعی

آنتي بيوتيك ها يكي از پرمصرف ترين داروهاست اين در حالي است كه مصرف بيش از حد آنتي بيوتيك علاوه بر آسيب رساندن به سيستم گوارشي باعث مي شود سيستم ايمني بدن كارايي خود را از دست بدهد اما چند نوع ماده طبيعي وجود دارد كه خاصيت آن ها مشابه آنتي بيوتيك است بدون اينكه به سيستم گوارشي آسيب برساند.


سرخارگل:

از اين گل براي درمان عفونت هاي متعدد از جمله زخم، مسموميت هاي خوني، ديفتري و بيماري هاي مرتبط با باكتري استفاده مي شود. مردم كشور آمريكا از اين گياه براي كاهش دادن زمان سرماخوردگي و آنفلوآنزا و رفع علايم آن مانند گلودرد، سرفه و تب استفاده مي كنند. بيشتر متخصصان داروهاي گياهي، مصرف اين گياه را براي تقويت سيستم ايمني و مقابله با عفونت هاي بدن توصيه مي كنند. اين گياه حتي خطرناك ترين نوع باكتري مانند استافيلوكوكوس اورئوس را كه عفونت كشنده MRSA ايجاد مي كند، از بين مي برد.

نقره كلوئيدي:

قرن هاست كه از اين ماده به عنوان آنتي بيوتيك موثر استفاده مي شود. قبل از سال 1938 و استفاده از آنتي بيوتيك ها، پزشكان براي رفع باكتري از طريق طبيعي از اين ماده استفاده مي كردند.
آنتي بيوتيك ها مي تواند به كليه و عملكرد كبد آسيب برساند. در مقابل نقره كلوئيدي اثر كشنده روي ميكروب ها دارد و بدون اين كه عملكرد سمي روي ميزبان داشته باشد، اين ماده مي تواند ميكروب هاي مقاوم به آنتي بيوتيك مانند MRSA , SARS و آنفلوآنزاي مرغي را از بين ببرد.


سير:

سير حاوي 2 تركيب، آليسين (اسيد آمينه غني از سولفور) و آليفيز (آنزيم با پايه پروتئين) است. آليسين تركيب فراري است كه پس از له شدن سير تنها چند ساعت مي ماند و آنتي بيوتيك طبيعي قوي است.

يك پنجم آن پني سيلين قوي است و خاصيت ضدقارچي و ضد ويروسي دارد. سير به سلول هاي سفيد خون كمك مي كند تا با عفونت مقابله كند. سير داراي خاصيت آنتي بيوتيك، ضد ويروسي، ضد قارچي و ضد ميكروبي است كه علاوه بر محافظت در برابر باكتري هاي مضر، باعث دفع آن ها نيز مي شود. اين آنتي اكسيدان طبيعي راديكال هاي آزاد را از بين مي برد.


روغن مرزنگوش:

اين روغن حاوي 2 نوع تركيب به نام كارواكرول و تيمول است كه خواص قوي ضد باكتريايي و ضد قارچي دارد. اين روغن بدون آسيب رساندن به باكتري هاي مفيد، باكتري هاي بيماري زا را از بين مي برد.
نتايج بيش از 800 بررسي بر تاثير درماني اين روغن تاكيد مي كند. كارواكرول مي تواند عفونت هاي باكتريايي، عفونت هاي قارچي، ويروس ها، انگل ها، تومور و حساسيت را كاهش دهد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.