7چای عالی برای سم زدایی بدنتان

سم زدايي كردن بدن نياز به برنامه سختي ندارد بلكه استفاده روزانه آن قادر است از زياد شدن مواد زيان آور در بدنتان پيشگيري كند. يكي از بهترين روش ها براي سم زدايي روزانه نوشيدن يك فنجان از چاي هاي فهرست زير است كه natural news در گزارش اخير خود به آن ها پرداخته است :


چاي بابا آدم :

اين گياه مي تواند ايمني بدن را تقويت و نيز خون را تصفيه كند. همچنين مي تواند كاركرد كبد و هضم را بهبود بخشد و به بدن در پاك كردن خودش از سموم كمك مؤثري داشته باشد. يك فنجان چاي اين گياه به طور روزانه شما را پاكيزه و سرشار از احساس خوب خواهد كرد.


چاي فلفل قرمز:

مردم بسياري از فلفل قرمز به دليل فوايد سالم و شناخته شده آن در رژيم غذايي خود استفاده مي كنند. همچنين اين ادويه را مستقيماً بر روي غذاي خود اضافه مي كنند. اما هنگامي كه به عنوان چاي جوشانده شود مي تواند بدن را تصفيه كرده و نيز انرژي لازم براي داشتن يك روز خوب را براي شما به ارمغان آورد.


چاي كاسني :

كاسني با افزايش توليد شيره معده كه سيستم هاضمه بدنتان را سرعت بخشيده و سرعت خروج سموم و ديگر مواد ناخواسته در سراسر بدنتان را با اثربخشي بيشتري بالا مي برد گزينه مناسبي براي سم زدايي جسمتان است. اين گياه به كاهش وزن نيز كمك مي كند.


چاي گشنيز :

اين گياه تندمزه تنها مخصوص غذاهاي مكزيكي نيست بلكه مي تواند به عنوان چاي نيز استفاده شود. گشنيز مانند كاسني با عمل كردن بر روي سيستم هاضمه مي تواند بدم را سم زدايي كند. بنابراين با مصرف روزانه اين نوع چاي فوايد اين سبزي براي از بين بردن سموم بدن را از دست ندهيد.


چاي قاصدك :

گل قاصدك با بالا بردن ميزان آنزيم هايي كه تأثير سم زدا بر بدن دارند به تصفيه بدن كمك مي كند. اين گياه همچنين نقش مؤثري در بيرون راندن كارسينوژن يا مواد سرطان زا از بدن دارد.


چاي شنبليله :

اين چاي براي كساني كه از نفخ شكم يا سوء هاضمه رنج مي برند گزينه مناسبي است زيرا كارآمدي دستگاه معده اي و روده اي را بهبود مي بخشد و نه تنها بدن را سم زدايي مي كند.بلكه براي مشكلات هضم نيز مناسب است. همچنين فشار خون را پايين مي آورد و التهاب را كاهش مي دهد.


چاي سير :

سير معمولاً به دليل خواص طبي مورداستفاده قرار مي گيرد اما هنگامي كه به عنوان چاي نوشيده شود اثر فوق العاده اي براي تصفيه بدن و تأمين مواد مغذي لازم و نيز سلامت و كاركرد كبد دارد.

برگرفته از نرم افزار جامع گلبرگها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.